Pudding chia o smaku bananowym

Pudding chia o smaku bananowym

Bananowy pudding chia

Pudding chia wspaniale się sprawdza jako zdrowy deser. Masz ochotę na słodką przekąskę podczas dnia? Nic prostszego! Pudding chia jest bardzo łatwy w przygotowaniu, 15 min i możesz delektować się super deserem z nasionami chia. Ten deser na bazie mleka kokosowego świetnie się prezentuje i doskonale smakuje. Mleko kokosowe zawiera zdrowy tłuszcz, średnio-łańcuchowy kwas tłuszczowy MCT, który nasz organizm potrafi natychmiast wykorzystać jako znakomite źródło energii. Tłuszcz MCT nie odkłada się w organizmie, lecz jest wykorzystywany jako energia, dzięki czemu wspomaga przemianę materii i pomaga w dbaniu o zgrabną sylwetkę. Nasiona chia natomiast są bogate w tłuszcze omega-3, a także zawierają mnóstwo przeciwutleniaczy, które chronią nasz organizm przed starzeniem. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o właściwościach nasion chia zapraszamy do przeczytania: http://www.mojemusli.pl/blog/2016/04/30/pudding-chia/

Zaskocz swoich znajomych podczas spotkania! Przygotowanie kilku słoiczków pysznego deseru zajmie Ci tyle samo czasu, jedynie 15 minut, a na pewno miło zaskoczy gości. Pamiętajcie, że pudding przechowuje się w lodówce 🙂

nasiona chia pudding

Składniki:

– 1 szklanka mleka kokosowego (ok. 200ml)

– 2 łyżki nasion chia

– pół banana

– łyżka soku z cytryny

– 40g mieszanki Malinowa Lekkość MojeMusli (dostępna tutaj http://www.mojemusli.pl/gotowe_mieszanki/muslimix/malinowa_lekkosc.html)

Przygotowanie:

Do słoika z pokrywką wlewamy mleko kokosowe, dodajemy nasiona chia, zamykamy słoik i potrząsamy energicznie. Odstawiamy do lodówki. Po 15 minutach wyciągamy i ponownie potrząsamy. Do mieszanki dorzucamy rozgniecionego banana i sok z cytryny. Całość mieszamy. W wysokiej szklance układamy na przemian pudding chia i mieszankę MojeMusli. Wierzch dekorujemy wedle uznania 🙂 Tutaj użyto wiśni liofilizowanych, dostępnych tutaj: http://www.mojemusli.pl/sklep.html

Przechowywać w lodówce!

Wartości odżywcze:

Dla jednego puddingu:

Kalorie: 435 kcal / 1821 kJ

Białko: 15,5 g

Tłuszcze: 20,8 g

Węglowodany: 44,0 g

W komentarzach podzielcie się z nami swoją opinią na temat naszego Puddingu Chia z mlekiem kokosowym i płatkami MojeMusli. Czekamy też na wasze przepisy z wykorzystaniem własnych kompozycji MojeMusli :))

 

 

Masz pomysł na przepis z wykorzystaniem MojeMusli? Napisz do nas koniecznie! kontakt@mojemusli.pl Zrób zdjęcia,  a my opublikujemy Twój przepis na naszym blogu. Kliknij poniżej aby skomponować swoje własne musli z ponad 70 różnych dodatków. Dostępne owoce liofilizowane, orzechy, mnóstwo płatków, a nawet belgijska czekolada dla prawdziwych koneserów czekolady. Odwiedź koniecznie naszą stronę www.mojemusli.pl

SKOMPONUJ MUSLI TERAZ >>

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pudding chia z mango i musli - Blog | MojeMusli.pl - skomponuj swoje musli ! - […] Pudding chia o smaku bananowym […]

Dodaj komentarz