Kategoria: Nowości Data: 2017-04-07

Stało się! Postanawiasz zmienić swoje życie i przejść na dietę lub po prostu wprowadzić do swojego jadłospisu zdrowe produkty. Gratulacje! To decyzja, która z pewnością wpłynie na jakość twojego samopoczucia i zdrowia oraz zaprocentuje w przyszłości. Jednym z pierwszych kroków ku zdrowemu odżywianiu może być skomponowanie swojej własnej mieszanki musli. Ale… jak się do tego zabrać, by musli było nie tylko smaczne, ale również odżywcze? Jak dobrać wartościowe dodatki do swoich preferencji? Liofilizowane owoce, amarantus ekspandowany, siemię lniane, owoce goji, ziarna słonecznika – właściwości tych produktów mogą doprowadzić do zawrotów głowy. Zapoznaj się więc ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi działania każdego z nich!

Siemię lniane i otręby gryczane – właściwości tych produktów sprawdzą się na diecie redukcyjnej

Jeśli głównym celem twojej diety ma być redukcja wagi, postaw na  musli z dodatkiem otrębów gryczanych i siemienia lnianego. Wartości odżywcze tych produktów są nieocenione w walce z nadwagą. Przede wszystkim przyspieszają metabolizm, poprawiają perystaltykę jelit, zapobiegają uciążliwym wzdęciom i kłopotliwym zaparciom, a dodatkowo pomagają oczyszczać organizm z toksyn, co w pierwszej kolejności widoczne jest w wyglądzie cery, a później przekłada się na zwiększenie sił witalnych, opanowanie zmęczenia i senności. Każdy z tych dodatków zawiera ponadto cenne dla zdrowia pierwiastki i składniki mineralne. Żelazo, błonnik, wapń i magnez to domena otrębów gryczanych – właściwości szczególnie wspierających utratę wagi i koncentrację podczas diety (jeśli nie odpowiada ci ich specyficzny smak, możesz zmienić otręby na grykę ekspandowaną). Inaczej działa drugi produkt – siemię lniane – wartości odżywcze tych niepozornych ziarenek sprawią, że twoje jelita z pewnością będą pracowały lepiej, a organizm będzie szybciej zwalczał zbyt dużą podaż złego cholesterolu.

Owoce liofilizowane i morwa biała suszona – właściwości tych produktów pomogą ci zwiększyć odporność!

Jeśli szukasz produktów do realizacji diety, która ma pozytywnie wpłynąć na poziom odporności twojego organizmu, sprawdź dodatki w postaci owoców liofilizowanych (porzeczki, jagody goji – kalorie, które dodają energii, w tym także truskawki liofilizowane) i morwy białej suszonej – właściwości tych produktów z pewnością będą wspierać cię w okresach wzmożonych zachorowań (zwłaszcza w miesiącach jesiennych i zimowych). Jeśli chcesz więc poprawić swoją odporność w sposób naturalny, bez przyjmowania kolejnej porcji leków, postaw na owoce liofilizowane. Dzięki długiemu procesowi suszenia nie tracą swojego smaku i wartości odżywczych, przez co nie wymagają już dodawania cukru czy syropu glukozowo-fruktozowego (są więc znacznie zdrowsze niż owoce suszone metodą tradycyjną, które możemy spotkać na półkach supermarketów). Z kolei dzięki dodatkowi morwy białej suszonej, właściwości twoich posiłków skutecznie wpłyną na obniżenie poziomu cukru we krwi, co skutecznie zapobiega cukrzycy. Suszone owoce zawierają dużo witaminy C, a także antyoksydantów, zwalczających wolne rodniki – wykazują więc działanie przeciwstarzeniowe i antynowotworowe.

Ekspandowany amarantus i ziarna słonecznika – właściwości tych produktów są idealne na wzmocnienie organizmu!

Jeśli z kolei poszukujesz diety, która pomoże ci wzmocnić organizm i wpłynie pozytywnie na budowę masy mięśniowej, zainteresuj się cechami amarantusa ekspandowanego oraz ziaren słonecznika – właściwości tych produktów będą idealnym dodatkiem do kompozycji musli na śniadanie – są lekkie, a jednocześnie pełne cennych składników, pomagających budować pięknie wyrzeźbione mięśnie. Amarantus ekspandowany zawiera więcej wartościowego białka niż soja (jest więc idealny dla diety wegetariańskiej), a ponadto jest źródłem takich składników odżywczych jak magnez, wapń, żelazo oraz błonnik. Z kolei w ziarnach słonecznika właściwości odżywcze opierają się głównie na dobrych kwasach tłuszczowych oraz witaminach: A, E, B i F. Pomagają one kontrolować poziom cholesterolu i wzmacniają pracę serca, dlatego są idealnym dodatkiem w diecie sportowców i osób, które wykonują angażujące i regularne treningi.