Branflakes

Czy znasz pyszną przekąskę, jaką są płatki… i krążącą o nich opinię, że są bezwartościowym, kalorycznym „wypełniaczem”? Poznaj więc Branflakes – mieszankę musli, zawierającą płatki z pszenicy z dodatkiem kukurydzy. Jest to jedna z najbardziej wartościowych odmian tego przysmaku. Pszenica jest uprawiana i spożywana niemal na wszystkich kontynentach, jako główne źródło węglowodanów w diecie. Branflakes powstają z całego ziarna pszenicy, dzięki czemu zachowuje się większą ilość błonnika, pełnię wartości odżywczych i witamin. To właśnie jego nieoczyszczona postać (razem z otrębami) pozwala cieszyć się dobrym zdrowiem i energią przez cały dzień.  

 

Wartości odżywcze w 100 g

Energia: 375 kcal / 1569 KJ

Tłuszcze: 0,8 g

Białko: 13 g

Węglowodany: 75 g

 

Wypróbuj ulubioną mieszankę naszych klientów z dodatkiem płatków branflakes







Branflakes – właściwości płynące z pszenicy

Produkty pszenne dostarczają białka, witamin – głównie z grupy B, C i E, niewielką ilość tłuszczu oraz wartościowe mikroelementy: fosfor, magnez, żelazo, cynk oraz wapń. Pszenica stosowana do wytwarzania płatków Branflakes nie jest poddawana procesowi oczyszczania, dzięki czemu zachowuje dużą ilość błonnika oraz wartościowych węglowodanów. Martwisz się o kalorie? Długi proces uwalniania energii sprzyja utrzymaniu prawidłowego poziomu cukru we krwi i daje uczucie sytości przez dłuższy czas, a więc nie grozi Ci, że wkrótce po śniadaniu znowu poczujesz głód.

 

Branflakes – dlaczego smakują nam właśnie płatki?

Zboża kojarzą się często z długą obróbką cieplną, czymś skomplikowanym i nienadającym się do jedzenia „na surowo”. Otóż nie! Mamy Branflakes – pyszne, chrupiące, o lekko słodkim smaku płatki. Taka forma ziarna jest uniwersalna i łatwa do zastosowania w kuchni – wystarczy otworzyć opakowanie. Pszenica w postaci chrupiących, smacznych płatków jest świetna jako dodatek do mleka czy jogurtu – w takiej postaci jest zresztą spożywana najczęściej. Płatki mogą być również oryginalnym dodatkiem do zup, twarożków czy stanowić składnik panierki, nadając potrawie niespotykaną chrupkość. Bardzo smaczną i najprostszą alternatywą jest również jedzenie płatków, jako samodzielnej przekąski.