Dodatek, jakiego nie znałeś: pszenica w miodzie – właściwości niepozornego ziarenka

Pszenica w miodzie

Prażona pszenica może być dobra! Naszym klientom polecamy specjalne musli z dodatkiem miodu. Lekko słodkawy smak spełni oczekiwania i gusta nawet najbardziej wybrednych smakoszy. Co więcej, pszenica na miodzie może przekonać przeciwników klasycznego musli - osób, które nigdy nie lubiły tego typu przekąsek.

Prażona pszenica - sięgnij po zdrowie o dowolnej porze dnia

Oferujemy pszenicę na miodzie w małych, poręcznych opakowaniach. Dzięki temu już od dziś zdrową, pożywną, bogatą w witaminy przekąskę będziesz miał przy sobie każdego dnia!

Nawet najzdrowsze śniadanie o wspaniałych, prozdrowotnych właściwościach może znudzić się największemu fanowi zbilansowanego odżywiania. Owsianka siedem razy w tygodniu czy koktajl ze znanych składników w końcu przestają cieszyć, a Ty nie wiesz, jak urozmaicić swoje śniadaniowe menu. Nie musisz szukać daleko! W MojeMusli zmiksujesz własną kompozycję śniadaniową, dopasowaną do swoich preferencji smakowych. A kiedy będziesz to robić, nie zapomnij o dodatku pszenicy w miodzie: właściwości tych ziarenek osłodzą Twoją mieszankę i dodadzą ci energii!

Wypróbuj ulubioną mieszankę naszych klientów z dodatkiem pszenicy w miodzie







Dodatek, jakiego nie znałeś: pszenica w miodzie – właściwości niepozornego ziarenka

Pszenica w miodzie, dzięki swojej delikatnej i puszystej strukturze, jest odpowiednia jako dodatek do musli dla osób w każdym wieku, a nawet dzieci. Ponieważ już od najmłodszych lat warto uczyć maluchy, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia i powinno być dobrze zbilansowane, prażona pszenica w miodzie będzie idealną kartą przetargową dla rodziców opiekujących się niejadkami. Jej słodki smak przekona dzieciaki, które nie lubią jeść śniadań, a rodzicom da pewność co do wartości odżywczych tego posiłku.

Co sprawia, że ten dodatek jest tak wyjątkowy? Pszenica w miodzie: wartości odżywcze

Każdy organizm, zwłaszcza w okresie zimowym potrzebuje wsparcia odporności. Jednocześnie nie od dziś wiadomo, że jednym z najlepszych jej źródeł jest miód, naturalnie przeciwdziałający infekcjom. Ziarna pszenicy ekspandowanej z kolei, dzięki dużej zawartości błonnika, przyspieszają perystaltykę jelit, tym samym regulując metabolizm. Pszenica w miodzie jest więc produktem, który niesie ze sobą wiele korzyści – a to wszystko w małych, niepozornych ziarenkach!

Pszenica w miodzie: kalorie, które nie tuczą

Bardzo często wzbraniamy się przed słodkimi dodatkami w kompozycji musli lub po prostu w porze śniadania. Wielu osobom wydaje się, że słodkie produkty wywołują skoki insuliny w organizmie, po których natychmiastowo następuje spadek energii i czujemy się znów głodni. To prawda, która dotyczy jednak tylko produktów z dużą zawartością pustych kalorii. Prażona pszenica w miodzie jest odwrotnym przykładem – dzięki zbilansowanemu składowi tłuszczów, białka i węglowodanów zapewnia długotrwałą energię i… świetnie smakuje!

Energia: 394 kcal / 1648 KJ
Tłuszcze: 5.9 g
Białko: 8.8 g
Węglowodany: 74 g
na 100g